خواب پیامبر(ص) درباره ایرانیان چه مقدار از علائم ظهور تحقق یافته است


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) گفت: بخش عمده‌ای از علائم ظهور به تحقق پیوسته است، من خود، زمانی پیش از این به بررسی این علامت‌ها پرداختم و به وضوح دریافتم که نزدیک به 99 درصد از این علامت‌ها، پیش از این به وقوع پیوسته است.

خبرگزاری فارس: چه مقدار از علائم ظهور تحقق یافته است/خواب پیامبر(ص) درباره ایرانیان

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، تعلق گرفتن اراده حضرت حق به ظهور ولی عصر(ع) از پی فراهم آمدن شرایط و زمینه‌های مناسب برای آن، صورت خواهد گرفت.

این شرایط، در دوره‌ نهایی پیش از ظهور فراهم می‌شود و بر اساس شماری از روایات صادره از خاندان عصمت(ع)، این ایرانیان هستند که دست در کار زمینه‌سازی و فراهم آوردن شرایط مناسب برای ظهور خواهند برد و آرایندگان مقدمه برای آن دوره فرخنده خواهند بود.

آنچه در ادامه می‌خوانید مجموعه سخنرانی مهدویت آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)  پیرامون «ایرانیان، زمینه‌سازان ظهور» تألیف مجید هادی‌زاده است:

*ایرانیان زمینه‌سازان ظهور

 به چند نمونه از این روایات بنگرید: ادامه مطلب ...

امام صادق علیه اسلام خورشید فروزان جهان بشریت

13920609_0123735.jpg
حضرت امام جعفر صادق علیه السلام رئیس مذهب جعفری ( شیعه ) در روز 17 ربیع الاول سال 83هجری چشم به جهان گشود . پدرش امام محمد باقر ( ع ) و مادرش "ام فروه " دختر قاسم بن محمد بن ابی  بکر می باشد. کنیه آن حضرت : "ابو عبدالله " و لقبش "صادق " است . حضرت صادق تا سن 12سالگی معاصر جد گرامیش حضرت سجاد بود و مسلما تربیت اولیه او تحت نظر آن بزرگوار صورت گرفته و امام ( ع ) از خرمن دانش جدش خوشه چینی کرده است . پس از رحلت امام چهارم مدت 19سال نیز در خدمت پدر بزرگوارش امام محمد باقر ( ع ) زندگی  کرد و با این ترتیب 31سال از دوران عمر خود را در خدمت جد و پدر بزرگوار خود که هر یک از آنان در زمان خویش حجت خدا بودند ، و از مبدأ فیض کسب نور می نمودند گذرانید . بنابراین صرف نظر از جنبه الهی و افاضات رحمانی که هر امامی آن را دار می باشد ، بهره مندی  از محضر پدر و جد بزرگوارش موجب شد که آن حضرت با استعداد ذاتی و شم علمی  و ذکاوت بسیار ، به حد کمال علم و ادب رسید و در عصر خود بزرگترین قهرمان علم و دانش گردید . پس از درگذشت پدر بزرگوارشان ...  ادامه مطلب ...

زغال اخته پرخاصیت را فراموش نکنید

آنتوسیانین موجود در زغال اخته رنگدانه ای از گروه فلاونوئیدها می باشد که عامل رنگ قرمز این میوه است.

  مطالعات پیشین نشان داده بودند که میوه زغال اخته در پیشگیری از عفونت های ادراری نقش موثری ایفا می کند.

پژوهش های اخیر محققان در کانادا نشان داد که میوه زغال اخته موجب کاهش چربی در ناحیه شکم می شود. بر اساس این مطالعات، مصرف زغال اخته با کاهش چربی تجمع یافته در شکم و پایین آوردن کلسترول خون، خطر ابتلا به بیماری های قلبی- عروقی را کاهش می دهد.

میوه زغال اخته به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوان، متابولیسم گلوکز و کلسترول را بهبود بخشیده و در پیشگیری از دیابت و عوارض قلبی نقش موثری ایفا می کند.

آنتوسیانین موجود در زغال اخته رنگدانه ای از گروه فلاونوئیدها می باشد که عامل رنگ قرمز این میوه است.

برای انجام مطالعه اخیر، این میوه به رژیم غذایی موش های مبتلا به چاقی اضافه شد. نتایج نشان داد که پس از
۹۰ روز مصرف زغال اخته، در میزان چربی شکمی و کلسترول خون این موش ها کاهش قابل ملاحظه ای مشاهده شد، همچنین حساسیت به انسولین بهبود یافت
.


برگرفته از سایت شفاف

کسانی که بی حساب به بهشت می روند!

صاحبان ورع و پرهیز از معصیت من، به درستی که اعمال خلایق را بازرسی می کنم ولی اعمال ایشان را تفتیش نمی کنم یعنی بی حساب وارد بهشت می شوند.


خداوند به موسی(ع) وحی فرمود: به درستی که بندگان به من نزدیک نشدند به چیزی که پسندیده تر باشد از سه چیز- موسی(ع) عرض کرد پروردگارا آن سه چیز کدام است؟ 

فرمود: زهد در دنیا و پرهیز از گناهان و گریه کردن از ترس من.
 

موسی(ع) گفت: پروردگارا برای کسی که اینها را به جای آورد، چه پاداشی است؟
 

فرمود: اما زاهدترین در دنیا پس جای ایشان در بهشت است اما گریه کنندگان از خوف من پس جایشان در محل بلندی است که با ایشان کسی در آن هم مقام نیست و اما صاحبان ورع و پرهیز از معصیت من، به درستی که اعمال خلایق را بازرسی می کنم ولی اعمال ایشان را تفتیش نمی کنم یعنی بی حساب وارد بهشت می شوند.
 

از رسول خدا مرویست که فرمود: قسم به آن خدایی که جان من در قبضه قدرت اوست هیچ بنده ای نیست که پنج نوبت نمازهای واجب را به جا آورد و روزه ی ماه رمضان را بگیرد و از گناهان کبیره دوری کند مگر اینکه درهای بهشت را به روی او به گشایند.
 

منبع: گناهان کبیره،ج
۱،صص۳۰و۳۱.سرویس مذهبی افکار نیوز

 

مرگ بر گوگل بخاطر اهانت گوگل به پیامبر(ص) و مسلمانان+سند



سیستم ترجمه گوگل که سابقه تبلیغ علیه دین اسلام را دارد، در جدیدترین تحرکاتش به پیامبر مکرم اسلام(ص) و مسلمانان اهانت کرد.


 

 

 پایگاه اینترنتی روزنامه الوفد چاپ قاهره  چند روز پیش خبری مبنی بر اهانت سیستم ترجمه گوگل (http://translate.google.com) به پیامبر اسلام(س) منتشر کرد که در برخی مطبوعات واکنش هایی را به همراه داشت.

به گزارش ابنا،اگر کلمه lier (به معنی دروغگو) را در قسمت انگلیسی این سایت درج کرده و معنای آن را به زبان عربی بخواهید، کلمه الکذاب را به شما نشان می‏دهد که تا این مرحله همه چیز عادی به نظر می‏رسد.

پس از اینکه گزینه show example usage of words را کلیک کنید، عبارتی هایی را برای نمونه و آشنایی شما با کلمه جستجو شده ارایه می‏دهد.

پس از اینکه چند گزینه دیگر برای مشاهده نمونه های این کلمه در جملات را درخواست می‏کنید، ناگهان با عبارت أنتم المسلمون لستم سوى جهلاء، و قتلة وإرهابیین، و عباد الله أکبر الشیطان، و محمد النبی الکذاب. مواجه می‏شوید که معنای آن شما مسلمانان نیستید جز نادان‏ها، قاتلان، تروریست‏ها و بندگان بزرگ شیطان. محمد پیامبر دروغگو است [نستجیر بالله] می‏باشد.

 

منبع : مجله خبری دابی


وبلاگ دوووووست خوب این اهانت را بشدت محکوم کرده و از دشمنان این پیامبر

 عظیم جهان بشریت بیزاری می جوید. اسلام علیک یا رسول الله آقا جانم فدای شما باد.