پهباد رادار گریز محققان ایرانی/ حمل بارهای سبک و مقاصد نظامی

محققان کشور هواپیمای بدون سرنشین رادار گریزی را طراحی کردند که قادر است با استفاده از دو موتور، با حمل 100 کیلوگرم بار به مدت 3 ساعت در آسمان پرواز کند.

مهندس عباس جم از محققان تیم تحقیقاتی پهباد "لیکو" در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات این پهباد، افزود: وزن این پهباد که با نام "لیکو" طراحی و ساخته شده است، حدود 53 کیلوگرم و قادر به حمل بار به میزان 100 کیلوگرم است....

ادامه مطلب ...

شهادت حضرت امام محمد تقی جوادالأئمه (ع ) تسلیت باد


زندگینامه امام جواد (ع)


  

امام نهم شیعیان حضرت جواد (ع ) در سال 195هجری در مدینه ولادت یافت . نام نامی اش محمد معروف به جواد و تقی است . القاب دیگری مانند : رضی و متقی نیز داشته ، ولی تقی از همه معروفتر می باشد . مادر گرامی اش سبیکه یا خیزران است که این دو نام در تاریخ زندگی آن حضرت ثبت است . امام محمد تقی (ع ) هنگام وفات پدر 8 ساله بود . پس از شهادت جانگداز حضرت رضا علیه السلام در اواخر ماه صفر سال 203ه مقام امامت به فرزند ارجمندش حضرت جوادالأئمه (ع ) انتقال یافت . مأمون خلیفه عباسی که همچون سایر خلفای  بنی عباس از پیشرفت معنوی و نفوذ باطنی امامان معصوم و گسترش فضایل آنها در بین مردم هراس داشت ، سعی  کرد ابن الرضا را تحت مراقبت خاص خویش قرار دهد . " از اینجا بود که مأمون نخستین کاری که کرد ، دختر خویش ام الفضل را به ازدواج حضرت امام جواد (ع ) درآورد ، تا مراقبی  دایمی و از درون خانه ، بر امام گمارده باشد . رنجهای دایمی که امام جواد (ع ) از ناحیه این مأمور خانگی  برده است ، در تاریخ معروف است " . ...

ادامه مطلب ...

ابعاد مهم پرواز پهپاد بر فراز فلسطین اشغالی


 

هدف قرار گرفتن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین بر فراز فلسطین اشغالی همچنان موضوع داغ رسانه‌های داخلی این رژیم و مطبوعات بین‌المللی حوزه خاورمیانه است. 

 

به گزارش ایران آباد، در حالی که بیش از یک هفته از این رویداد می‌گذرد، چگونی ورود این بدون سرنشین بر فراز سرزمین‌های اشغالی همچنان محل سوال و حیرت نظامیان رژیم صهیونیستی می‌باشد. 

 

ایران آباد برای بررسی این موضوع، با یکی از کارشناسان مسایل سیاسی آگاه در این حوزه به گفت‌وگو پرداخت و از وی در مورد ابعاد این اقدام، نوع پهباد و سرانجام مکانی که از آن پرواز کرده سوال کرد. 

 

این کارشناس مسایل راهبردی با بیان اینکه ابعاد این اقدام برای رژیم صهیونیسی صدها میلیون دلار هزینه دارد، چرا که ...

ادامه مطلب ...

بیست معجزه عسل و دارچین

www.mihansalamat.ir


مخلوطی از یک سهم عسل، ٢ سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید،قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا ٢ دقیقه فروکش خواهد کرد.

 در این مقاله با عسل و دارچین، درمان کننده بسیاری از بیماری ها آشنا می شویم.

١ . درمان بیماری قلبی :

مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنید.این روش در کاهش کلسترول،جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است.بیماران مبتلا به حمله قلبی نیز با مصرف روزانه این مخلوط از حمله قلبی بعدی درامان خواهند بود.بررسی روی سالمندان در آمریکا و کانادا نشان داده است،با بالا رفتن سن شاهرگ های حیاتی و سیاهرگ ها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.عسل و دارچین به شاهرگ ها و سیاهرگ ها قدرتی تازه میبخشد.

٢ . از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات :

مخلوطی از یک سهم عسل، ٢ سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید،قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا ٢ دقیقه فروکش خواهد کرد.

٣ . درمان التهاب مفصل(آرتریت):

روزانه،یک وعده صبح و یک وعده شب،مخلوطی از یک فنجان آب گرم، ٢ قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف شود....

ادامه مطلب ...

اگر می خواهید مغزتان هیچ وقت پیر نشود بخوانید

5 راه حل به شما کمک می‌کند تا از ماده خاکستری مغزتان علیه پیر شدن محافظت کنید.

 خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: این 5 راه حل به شما کمک می‌کند تا از ماده خاکستری مغزتان علیه پیر شدن محافظت کنید.


*قوی دست بدهید

این متخصص روانشناسی بالینی عنوان کرد: دست دادن قوی نشان دهنده قدرت شماست اما حواستان باشد که این موضوع نشان دهنده احتمال کمتر ابتلای شما به آلزایمر در آینده وی در ادامه مطلب افزود: در واقع اگر قدرت دست شما زیاد باشد احتمال کمتری دارد که به آلزایمر دچار شوید....

ادامه مطلب ...