سلامت نیوز: هر شب کف پاها را با روغنهای اصل و طبیعی، زیتون، کنجد، روغن بادام تلخ، روغن سیاهدانه، زیاد روغن مالی کنید. سپس یک کیسه فریزر پا کنید و روی آن جوراب بپوشید یا پاها را در سلفون نرم و نازک بپیچید. برای جذب بهتر، حتما شب تا صبح این کار را انجام دهید و صبح روغن را از پاها پاک کنید.. همین و همین…
به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم آنلاین، این روغنها، بسیار نافذ هستند و در بافت بدن فوری جذب میشوندو بدن را از شر هر بیماری خلاص میکند. یکماه این کار را انجام دهید تا معجزه ان را ببینید.
نکته: در بیشتر اوقات حدود ده روز بعد، روغن در مدفوع دیده میشود که به این معنی است که روغن تمام مسیر را از پوست تا مرکز بدن طی کرده و پاکسازی کرده است. برای مثال میتوانید روغنهای مختلف را روی جداره نی تست کنید و ببینید بعد از چند ساعت این روغنها چگونه در بافت متراکم نی جذب میشوند.
بازتاب درمانی سیستمهای بدن
در اغلب بیماران سبب اصلی بیماریها، خشکی ست و بهترین راه رفع خشکی تامین گرمی ورطوبت کافی برای بدن است که این امر با وارد کردن این روغنهای گرم وملایم به بافتهای بدن سریع درمان میشود.
دردهای مفصلی، علایم پیری مثل چروکیدگیها بدن، سفیدی موها، پوکی استخوان …
ـ غم و افسردگی و خشم زیادـ یبوست ـ خشکی پوست بدن،، سوزش کف پا ـ کاهش فعالیت ارگانها مثل کاهش ضربان قلب -کاهش فعالیت تخمدانها و یائسگی زودرس، تنظیم قاعدگی،، کم کاری تیرویید ـ ضعف حافظه و عدم تمرکز ـ تشکیل بافتهای متراکم و فیبری مثل فیبروم ـ ـ فشارخون بالا در افراد سرد ـ فشار خون پایین ـ کم خونی ـ دردهای شدید قلبی، میگرن و ـ اسپاسم و گرفتگی عضلانی ـ ضعف جنسی و بیمیلی جنسی ـ ـ دیابت خصوصا نوع ۲ – لاغری –درمان ارتباط با زیبایی پوست ـ درمان کلیهها و رودهها (که در طب چینی ریشههای بدن هستند و سلامت همه ارگانهای داخلی وابسته به آن هاست) و بسیاری از سرطانها...
نکته: انواع روغنها برای ماساژ استفاده میشوند اما بهترین روغنها در درمان، به تریتب اولویت زیتون، کنجد، بادام تلخ و روغن سیاهدانه است. میتوانید از ترکیب همه روغنهای ذکر شده به تساوی به کف پاها زده شود. تا درمان سریعتر انجام گیرد. این کار را تا یکماه ادامه دهید،. اما با روشی که گفته شد انتظار میرود این زمان بسیارکوتاهتر شود. روغن مالی کف پا اثر فوق العاده معجزه اسا بر روی درمان تمام ارگانهای بدن دارد
تذکر: مقدار روغن زیادی روی پوست و کف پا استفاده کنید چرا که فرایند جذب تا صبح ادامه خواهد داشت. لطفا از روغنهای سوپرمارکتی استفاده نکنید. روغنهای ذکر شده باید بوی این روغنها را داشته باشند در غیر این صورت قابل اطمینان نیستند.
در سال یکبار مخصوصا در زمستان و بهار این کار را انجام دهید بمدت یکماه با روغن های ذکرشده، حتما امتحان کنید تا معجزه ان را در سلامتیتان ببینید و همه بیماریهایتان درمان شود، لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگر دوستان هم بخوانند. مهربانی هیچ هزینهای نداشته، و رساندن دانش عبادت است.
آخرین منزلگاه بشر در سیر عالم وجود، بهشت یا جهنم است. آنان که وارد بهشت می شوند، همیشه و جاودان در آن جا زندگی می کنند و در ناز و نعمت به سر می برند اما آنان که به جهنم می روند، دو دسته هستند:
یک دسته مدتی در آن جا مجازات می شوند و وقتی حسابشان پاک شد، از جهنم بیرون می آیند و وارد بهشت می شوند.
دستة دیگر از جهنمیان برای همیشه در آن جا می مانند و جایگاه ابدی آنان دوزخ است.
از منابع اسلامی استفاده می شود که عموم افراد پاک و با ایمان، در بهشت جاودانه خواهند بود و برخی از گناهکاران (که وجود آن ها غرق در کفر و انکار و گناه و تجاوز شده است) برای همیشه در مجازات و عذاب دوزخ می مانند.
به تعبیر قرآن کریم "بلی من کسب سیئةً و احاطتْ به خطیئتُه فإولئک اصحاب النّارهم فیها خالدون؛(۱) آری کسی که مرتکب گناهی گردد و آثار آن تمام وجود او را احاطه کند، چنین کسی اهل دوزخ است و جاودانه در آن خواهد ماند".
بنابر این زندگی اخروی بی نهایت است و آن را حد و نهایتی نیست تا سؤال شود بعد از آن چه خواهد شد و یا پایان آن کجاست؟
سخن از "بَعد" زمانی روا است که حد و محدودیتی در کار باشد ، اما....
در بی حدی و عدم نهایت، بَعد معنا ندارد. مثل آن است که گفته شود: بعد از بی نهایت چیست؟
طبیعی است که در این جا سؤال اشتباه
” سخن از "بَعد" زمانی روا است که حد و محدودیتی در کار باشد ، اما در بی حدی و عدم نهایت، بَعد معنا ندارد. مثل آن است که گفته شود: بعد از بی نهایت چیست؟ “
و متناقض است، زیرا فرض بی نهایت، سازگار با تصور بعد نیست . اما آیا این موجب بی معنا بودن زندگی خواهد بود؟ هرگز! بلکه بی معنایی را در طرف مقابل آن می توان ادعا کرد، زیرا اگر برای جهان آخرت نیز بعدی فرض شود، باز همین سؤال درباره جهان سوم تکرار خواهد شد و همین طور... هر عالم مفروض دیگری بنابر سؤال از "بعد" همیشه باقی است و دیگر برای هستی هیچ نهایتی (که در آن هر چیز به کمال نهایی خود برسد) وجود نخواهد داشت و همیشه و همه چیز در یک حالت انتظار و مقدماتی قرار خواهد داشت. هر چه بپرسیم: بعد چه خواهد شد، باز پرسش باقی است.
علت آن که در دنیا از پایان عالم و بعد از بهشت و دوزخ سؤال می کنیم، آن است که تصور ما در این عالم محدود است. در این جهان، با امور مادی و محدود سر و کار داریم و به همین خاطر، ابتدا آن عالم را مقایسه با این عالم نموده و سپس از کیفیت آن سؤال می کنیم و به دنبال حد و محدودیت برای آن می گردیم. در حالی که نظام آخرت کاملاً متفاوت با نظام دنیا است.
جاودانگی در بهشت، چیزی است که خواستة فطری و درونی انسان است که همیشه آن را می خواهد و عالم آخرت و بهشت، پاسخ به خواستة انسانی است.
نعمت های بهشت که به صورت مادی بیان گردیده است، با نعمت های دنیوی تفاوت کلی دارد، چرا که آن نعمت ها در وصف نمی گنجد. در مجموعة شرایطی که در آخرت وجود دارد، آن نعمت ها بسیار ارزشمند و لذّت بخش است، گذشته از آن که نعمت های معنوی و روحانی در بهشت وجود دارد و همه چیز به صورت خالص هست، بر خلاف دنیا که لذت ها و غم ها و مشکلات هیچ کدام خالص و همیشگی نیست.
پی نوشت:
بقره (۲) آیة ۸۱.
منبع : ۸۲ پرسش ، آیه الله سید عبدالحسین دستغیب
برگرفته از سایت افکار نیوز