فتنه جدید هدیه 60

(خبرویژه)

جام جم آنلاین: ابعاد جدیدی از برنامه مشترک سرویس های اطلاعاتی بیگانه و ائتلاف فتنه و ضد انقلاب محارب توسط یک منبع مهم مقاومت اسلامی لبنان افشا شد.

یکی از دیپلماتهای فعال کشورمان که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: بر اساس اخباری که به دست یکی از گروههای اصلی مقاومت اسلامی در لبنان رسیده است، آمریکائیها با همکاری برخی از کشورهای وابسته و تعدادی از هم پیمانان خود و نیز با جلب همکاری اطلاعاتی – عملیاتی تعدادی از گروههای ضد انقلاب و بخشی از عوامل فتنه 88 ، درصدد اجرای سناریوی عملیاتی موسوم به «هدیه 60» هستند.

وی اضافه کرد: بر مبنای این سناریو ، دولت آمریکا با همکاری دولت های فرانسه، انگلستان ،‌رژیم اشغالگر قدس و یکی از کشورهای مرتجع حاشیه جنوبی خلیج فارس و با ماموریت محوله به ائتلاف فتنه و ضدانقلاب قصد دارد به زعم خود سناریوی تحریم «انتخاباتی - اقتصادی» ایران در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را محور فعالیت های ضد ایرانی خود قرار دهد.

ماموریت هایی از قبیل دمیدن در شیپور «مخاطرات تحریم اقتصادی آمریکا» و ترویج ضرورت «تحریم انتخابات مجلس» و القای نارضایتی و یاس مردم و بازآفرینی شگرد سوخته تقلب،‌از جمله مهمترین ماموریت های ائتلاف ضد انقلاب و فتنه گران می باشد.

 هم چنین ابلاغ شده است در ایام باقیمانده تا انتخابات مجلس ، گروه های مختلف اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور یک پیوند منسجم و سازمان یافته «اطلاعاتی – عملیاتی – رسانه ای» با همدیگر داشته باشند و در این زمینه ، بنگاه سخن پراکنی دولتی بی بی سی فارسی ، منسجم تر و قوی تر از مقطع فتنه 88 ، نقش هماهنگ کننده و پشتیبان را برای آنان ایفا نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد