میوه‌هایی مخصوص سلامت پوست


پوست از جمله بخش هایی از بدن است که نیاز به مراقبت های ویِژه ای دارد. استفاده از مواد غذایی درست یکی از راه های خوب برای مراقبت و بهبود پوست است.

مواد غذایی مختلفی هستند که می توانند به شما در داشتن پوستی سالم کمک کنند. در این میان میوه های مختلف کمک به سزایی می توانند بکنند. این میوه ها دارای خواص و فواید خاصی هستند که پوست را طراوت و شادابی می بخشند.

خرما

یکی از بهترین میوه هایی که می توانید از آن برای پوستتان استفاده کنید خرما است. خرما را به دو قسمت تقسیم کنید و آن را روی پوست خود قرار دهید.... 

این کار باعث می شود تا لکه های روی پوست شما از بین برود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که خرما می توانید برای پوست ایجاد حساسیت نیز بکند.
گلابی و خیار

اب رسانی به پوست یک نکته بسیار مهم است که نباید آن را فراموش کنید. گلابی و خیار بهترین میوه هایی هستند که می توانند آب را به طور کامل به پوست شما برسانند. این میوه ها را هم میتوانید مخلوط کرده و روی پوست بگذارید و همچنین می توانید به صورت جداگانه از آن ها استفاده کنید.
هلو

محققان بسیاری هستند که تا به حال خواص هلو را تایید کرده اند. برای اینکه بهترین نتیجه را از هلو بگیرد بهتر است آن را با پوست استفاده کنید. هلو را با پوست له کنید و آن را روی پوست خود قرار دهید. هر 
۲۰ دقیقه ای که این ماسک روی صورت شما باشد می تواند پوست شما را کاملا بهبود بخشد و شفاف کند.
لیمو ترش و پرتغال

میوه های حاوی ویتامین C می توانند پوست شما را شفاف کند. لیموترش و پرتغال از جمله بهترین میوه هایی هستند که باید در این فصل از آن استفاده کنید. خوردن این دو میوه می تواند کمک به سزایی در شفاف کردن پوست شما کند. این دو میوه حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که به شفافی پوست کمک می کنند.

 

منبع سایت افکار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد